tirsdag, juni 21, 2011

Nye blogganbefalinger - Gode blogger

Jeg leser bruker MYE tid på å lese blogger, særlig da jeg ikke orker å lese lokalnyheter. Mye mer koooos å kose seg med blogger synes jeg.
Jeg har anbefalt mange tidligere, men disse her er nye for meg:



Interiør/Design
Love Nordic
Vanlige interiør/design blogger jeg er innom har låst seg fast i en stil. Denne er riktignok ganske hvit, men har også det litt røffe innimellom som gjør at jeg er intressert. Også er det jo fokus på nordisk design som jo er veldig spennende og kortreist! :)



Kosmetikk/makeup/mote
A model recomends
Denne bloggen er skrevet av ei modell i London i 30 årene, og hun tester ut og anbefaler alt fra øyekremer, shampoer, duftlys, selvbruning, restauranter, trening, barbering og moteartikler. Hun har også masse flotte sminkevideoer der hun forklarer i detalj hvordan legge god hverdagsmakeup. Testingen virker sannferdig, og så forteller hun også om hun ikke liker ting.



Oasis bloggen
Denne bloggen er skrevet av ei av jentene som jobber i kleskjeden Oasis i Norge. Oasis har min størrelse (42-44) i de aller fleste plagg i butikken, noe som ikke kan sies om særlig mange andre kjeder. Bloggen viser nyheter, forslag til antrekk og tips og vink! Litt preppy jobbtøy i gode størrelser til grei pris.



Øl og vin
I glasset
I denne bloggen finner du vinanmeldelser, oppskrifter og ikke minst deilige vinturbeskrivelser!
Hun er skribent i diverse kanaler og skriver veldig godt. Blogger om Vin, mat, gårdsdrift og altså reiser :)



Kvitre 
Om du er glad i øl av de litt skjeldnere slagene kan jeg anbefale Kvitre. En kollega av meg skriver godt om forskjellige øl, merker og serveringssteder med fokus rundt øl. Han tar også mye gode bilder og blogger om musikk.



Hage
Josimo 
Josimo er VELDIG flink å fotografere haging og blomster. Jeg nyter virkelig bildene hennes!!! Anbefales!






Victoria´s Backyard
Journalist i syd London som skriver om haging. Fine beskrivelser og bilder av prosjekter og hagebesøk rundt om. :)

Se min forrige post med blogganbefalinger her >

3 kommentarer:

josimo sa...

Søte-søte deg !
Så hyggelig å nevne bloggen min,og tusen takk for tips på andre blogger.

Er jo kokk ,så mat og vin er også en av mine hobbyies.

Heidi Jaksland sa...

Tusen takk for at du tar med bloggen min ...og beskriver den med så fine ord :)

Skal kikke nøyere på bloggen din også. Førsteinntrykket er veldig bra!

Heidi

Lin sa...

:) Det er jeg som skal takke dere begge! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...