Instagrambilder i høyre margen

Jeg har blitt smittet av fine venninne Marianne og installert mobil appen Instagram på min mobil. Det er  ennå en kamera app som gir deg mulighet til å ta bilder samt gjøre om lyset og fargene i bilde + legge på rammer og slikt.  Dette er ikke appen for deg som ønsker perfekt fargegjengivelse, men mer litt sånn tøysete 70-talls look osv. Også lastes bildene automagisk opp i et gratis album. Lett som en plett å dele bilder altså! :)

Jeg vet ikke helt hvordan jeg ønsker at dette skal fungerer men foreløpig har jeg altså lagt opp en feed hit til bloggen fra Instagram. Popper opp her bare sekunder etter jeg har tatt dem.
Det er ekstra fint akkurat nå, for nå skal jeg på tur, og da blir det ikke så blogging. :)

Kjærsten min og jeg har vært gift i 10 år til fredagen så i den anledning skal det feires.
Bilder vil rase inn :)

Kanskje sletter jeg bildene etter ei uke da målet kun er å ha dem for å temperere bloggen litt :)

Bruker du instagram? Alle tips mottas med takk!

Kommentarer