Magiske Ramme Gård

Ja så har jeg igjen fått en dag på Ramme gård. Jeg ble helt lamslått over hvor flott det var i våres og regnet med at jeg var litt mer forberedt og blasert denne gangen. Neida, selv nå som det meste av planter på hell, ble jeg helt satt ut. Noen har virkelig tenkt i denne hagen. Alt er så utrolig gjennomført. Noe er vakkert, noe humoristisk, noe veldig smart løst, noe helt anderledes og noe helt vanlig. Noe for alle skulle jeg tro. Som min sønn på 10 år sa. "Dette er veldig fint mamma, de har satt alt sammen så fint at det liksom blir til en". Og det syns jeg summerer det hele!
Se bilder her >

Kommentarer

M.E.V. foto sa…
Ser utrolig flott ut, ja! Dit kunne jeg tenkt meg en tur:) Hvor ligger den?
Lin sa…
Ramme ligger i/på Hvitstein i Vestby som ikke er ille langt unna Drøbak. Litt forbi Drøbak på vei til Fredrikstad fra Oslo liksom. De har åpent 2 ganger i året for hagevandring. Se http://www.rammegaard.no for detaljer! Jeg abbonerer på sånn e-postvarsel når det skjer noe der og hiver meg rundt hver gang :)
Sagae sa…
Takk for sist! Du verden - jeg ante ikke at det var så flott der. Må virkelig forsøke å være med til våren. Jeg så tipset at det var åpent i går, men var redd for å bli fristet til å kjøpe enda flere planter. Treffhelgens dypdykk i lommeboken sitter godt - jeg må huske å holde rødvinsdrikkingen til ETTER planteauksjonen neste gang:)
Wenche sa…
Og ja, Ramme Gård har hatt lyst til å dra til i lang tid (har jo hørt om alle de flotte plantene man kan få kjøpt der om våren), men foreløpig har jeg ikke kommet meg dit. Nå har jeg bedt om å få nyhetsbrev derfra (takk for tipset :-) ) så da er nok sjansen større for at jeg får det med meg til våren!
Wenche
Anonym sa…
ahh, så lekkert! Det ble ikke denne gangen heller, men men, det kommer atter en vår..