Den fabelaktige Baz Luhrman fra Australia

Jeg har i mange år ventet og ventet på en ny Baz Luhrman film.

Den forrige har vært min store favoritt og en av mine største filmopplevelser.
The Moulin Rouge!!!

Før det laget han Romeo and Juliet og før det Strictly Ballroom.

Han lager spektakulære filmer denne Baz. Ingenting er halvveis. Alt er 140% hele veien igjennom. Han har fått mye kritikk denne karen og jeg skal ikke hive meg på den dansen, men bare sitte pent å vente spent på Australia.
Filmen har premiære i USA 26. november og i Norge 26. desember.

Spectacular, Spectacular!!


Baz


Det hele startet med Strictly Ballroom:


Så kom fiiiine fiiine Romeo and Juliet


Også kom fantastiske Moulin Rouge:


Og nå snart kommer endelig Australia:

Kommentarer

Smilla sa…
Heeeeelt enig! Hvis du liker disse filmene liker du sikkert også Pricilla Queen of The Desert. Fantastiske kostymer og hele settingen og alt! :) Den er ikke laget av Baz, men litt i samme gate...