Do you believe?

"I´m asking you to believe. Not just in my ability to bring about real change in Washington ... I´m asking you to believe in yours" har Barack Obama sagt.

Spørsmålet jeg stiller meg er om Amerika er klar for Obama.
Om de er klar for endring.
Om de, når de står helt alene i valglokalets avlukker, om de faktisk er så lite rasistiske som de påstår.
Dette blir en spennende natt.

Jeg er iallefall klar for endring! Jeg har kjøpt krokanis og skal benke meg til i sofaen i natt!!!
Lykke til folkens!

Han har så utrolig fine, rolige og presise håndbevgelser!

Kommentarer

Smilla sa…
Også så nydelig bilde da! Ser ut som han holder tale i hagen din...
Lin sa…
hehe, ja det hadde jeg ikke hatt noe i mot! Bildet er fra barackobama.com masse flotte bilder der, men ikke så mange ute i naturen. :)