Lins Jul!

Jeg som jobber i Posten, så det første snev av jul i mai. Da begynte arbeidet med julekampanjer sammen med reklamebyrået. Nå på mandag skal Posten starte sin jul, jeg startet min offisielt i dag. Jeg begynner med grønn og hvit jul nå i november, også ruller jeg inn rødt 01. desember.

Patriarken har lagt ned veto mot julemusikk før 01. desember, så foreløpig hører jeg Jewels nydelig juleplate når han ikke er hjemme og på iPhonen min.

Jeg har begynt å forberede meg på årets juledekorasjoner. Min første ser du under. Målet er å lage en stor fin en til advent med fire røde kubbelys. IKEA har flott rødfarge i år og svære kubbelys koster 19,- Mamma er min store inspirator på området og hun er kjempeflink til finne flott steder å plukke mose og planter til dekorasjoner i skogen. Helt gratis!



Jewel synger inn min grønne jul!

Kommentarer

Red Hobbitt sa…
Skikkelig delikat dekorasjon. Ble inspirert til å gå i skogen og lete etter skatter.
Mari Anne sa…
Nydelig dekorasjon. Jeg blir støtt så imponert, men desverre ikke nok til at jeg får gjort noe med det.