Tantene Blå i fotokonkurranse

Fine Anne på Moseplassen har fotokonkurranser for oss som ikke har noen tint hage å spa i. Der får vi tømme bilder av våre stoltheter i stede.
Jeg som har helt ny hage som bare er villniss ennå, har sendt inn villblomster denne gangen. Blåklokker. Jeg elsker dem. Kommer til ordne en hel masse for å få flytte dem unna når vi nå skal lage platting i hagen her.
Denne gangen heter konkurransen Frøken frost

Her er mitt bidrag, Tantene blå!

Samme dag som jeg tok dette bildet, tok jeg flere bilder av frosne tanter, se her

Kommentarer

så masse flotte rimbilder! Virkelig artig å se :)
Så vakre bilder du har da. Blåklokken var nydelig selv med rim på. Lykke til i konkurransen:)
Jonna sa…
Kjempefine bilder!
Blåklokke er en klar favoritt her i hagen også, til sommeren har jeg planer om å plyndre grøfta borti her og bortføre noen av de vakre blå.
Jeg tror til og med de skal få stå i bed!