2 gode kjoler fra The 81st annual academy award show

Jeg titter med mine ukyndige, men ganske så kritiske øyne, på kjolene som bæres over den ganske verden. Jeg lager en liten vinnerliste på slutten av året.

Jeg syns det var mye hvitt og gyllent blant jentene i år, litt kjedelig, men veldig klassisk!
Her er de to fine fra årets Oscar.

Freida Pinto i sin John Galliano kjole. Jeg syns fargen er fantastisk, også er den passe eksotisk til denne vakre jenta!


Mange syns førstekjolen til Anne Hathaway var utrolig vakker, men jeg har en greie med stroppeløst. Jeg liker det svært skjelden. Men denne andre kjolen til Anne var nydelig syns jeg! Jeg har dog ikke klart å finne ut hvem som har designet den :(

Klikk på bildene for større versjon. Dog ikke veldig god kvalitet. Dette er skjemdumper av video.

Og som Baz Luhrman fan så elsket jeg musicalnummerne. Syns også Anne og Hugh hadde fin kjemi på scenen, men hvem har vel ikke kjemi med Hugh. kremt...

Kommentarer