Feirer ferie


Ja så er det bare tre timer igjen til ferien min inntreffer.
Siden det er så mye flott ferievær i Norge, blir vi her i halvannen uke før vi setter nesa mot Nord Spania.

Hytta på Veierland står for tur først, så Slottsfjellfestival, også hjem litt innimellom.

Nå feirer jeg med Dr. Pepper Zero som er min absolutte favorittdrikk uten sidestykke. I kveld blir det nok noe annet å feire med, men nå på jobb er det altså Dr. Pepper som er min "Pick me up". Selv i UK er denne litt vanskelig å få tak i. I Norge så godt som umulig. Jada vanlig Dr. Pepper er overalt nå, men ikke Zero. Ultra på Ski har den ca 2 uker i året og da hamstrer jeg. Om du vet om et sted som selger Zero varianten på østlandet, så er jeg desperat etter å høre om det :)

Om du ikke har smakt denne brusen før, så smaker den en miks av Cola - Frukt - Karamell. Hørtes godt ut?
Kanskje ikke. Jeg kjenner vel egentlig bare to andre som liker den, ja sett bort fra Forrest Gump dah :)

Jeg kommer nok til å blogge litt fra iPhonen min i sommer, men blir nok mest korte stemningsrapporter.

Ha en finfin sommer alle sammen!
Ikke la været spolere noe! Ut å nyt!

Kommentarer