Mitt favorittredskap i hagen


Jeg elsker frø, såing og planting, luking derimot, er jeg ikke så glad i. Derfor gjør jeg som jeg lærte hjemmefra, drar over alle bedd en til to ganger i uka. Før brukte jeg jernrive, nå bruker jeg denne flotte "skjæreren" jeg fikk av mamma, pappa og Jacob for noen år tilbake.
Jeg har litten rake, jernrive, plastrake, kost også denne kniven/sjæreren, som alle kan monteres på samme håndtaket. Håndtaket kan forlenges/kortes til liten dame og kraftig kar.
Kniven er virkelig min favoritt. jeg bruker 20 minutter maks på å gå over alle beddene, og da er jeg skjelden nede å luker med hendene. Gullredskap!

Kommentarer

Jeg har akkurat fått knødd meg til Biltema for å kjøpe den billigste av de billige ugressskyflene. Var ute og prøvde vidunderet i går. Etter ti minutter hadde jeg fjernet like mye ugress som tidligere hadde tatt meg et par timer. I tillegg holder man jordoverflaten luftig, og sparer ryggen...
Lin sa…
Jah, de er kjempebra!
I like!