Bilder fra Shoppingtur i Oslo

Mamma og jeg gjorde Frogner, Majorstua og Bislett i går. Vi tittet i butikker og koste oss med lunsj. Litt småshopping fikk vi også til!

I en veldig kul lampebutikk hang denne koselige lappen over et bord med masse gotterier og brus. Tenk at det finnes kundeservice i Norge!!!




Hos Ruths Design har de masse flotte lamper! Og noen sprø! Både klassikere og noen spennende jeg aldri har sett før.



Mamma kjøpte denne kule perlelenken på Kvist til å ha kjeler på. Perlene er svære, og de kan legges dobbelt for en kjele, eller i to løkker til to kjeler. Kvist er en utrolig kul butikk, og et besøk anbefales!!!


Denne blusen er den nydeligste blusen jeg noen gang har sett. Den kostet rundt 3000,- og det er så mye at jeg ikke turte prøve den engang. Den som hadde et kredittkort som ikke var maxet :) Merket var Nolita fra Come as you are. Forøvrig er en butikken utrolig kul. Masse grov strikk, morsomme farger, og masse forskjellige stiler.




Vi ble rimelig sultne, og ruslet innom min favorittlunsjplass på Majorstua, gamle gode The Broker. Spiste deilig lunsj og nyyyyydelig jasminte.




Flotte gamle lokaler med lysekroner, akkurat passe flott og brunt på en gang.



Dette utrolig tøffe teppe solgte de på Pur Norsk. Teppet heter John Deere. :) Veldig kul, men også veldig liten butikk. Liker mange av tingene de selger der, særlig knaggen Cato.



Ser du hva lampen er laget av? Jeg liker også tapeten :)


En knall tur!!!

Kommentarer

AnneKa sa…
Hørtes ut som en koselig handletur. Skikkelig stilig med den lappen som hang der:)
Du har vært innom flere av favorittbutikkene mine ser jeg :)
John Deer er fin, (hehe, så fin at vi har et grønt rundt ett på hjemlån nå, men det passet ikke inn dessverre), men det fineste er faktisk det hvite med haresporene :D
Lin sa…
Anne: Ja den hvite er supersøt, men ikke så lett å holde ren med langhåret hund :)