U wanna feel good?

Her er min gjeldende Topp 10 liste over feelgood filmer!
Jeg skal sørge for å få handlet disse inn på play.com og ha dem i hylla. Disse kan sees igjen og igjen. Moulin Rouge burde ligge på plass 1, men den hører liksom ikke inn i sjangeren...
Disse bruker jeg for å få humøret opp opp opp, og det funker hver gang!
-------------
This is my Top 10 list of feel good movies.
Should be in every girls shelf, and is recommended for getting you mood up from the basement!

1. The Holiday (6.9)
2. Becoming Jane (7.0)
3. Down with Love (6.4)
4. Miss Potter (7.2)
5. Notting Hill (6.9)
6. About a Boy (7.4)
6. Love Actually (7.9)
7. Kate and Leopold (6.2)
8. Definitely Maybe (7.4)
9. The Wedding Date (5.5)
10. Havana Nights (5.6)

Jada jeg vet det er en "feil" listen :)
Poengene i parantes er IMDB score, der 10 er høyeste/beste. Pål nekter å se filmer som har under 6, jeg har ikke noen grense :)

Love Actually!


Havana Nights!


Miss Potter!


Becoming Jane!

Kommentarer

Anonym sa…
Har registrert rundt 2 000 filmer hos IMDb og har sett alle de du nevner her. Kun About a boy og Down With Love (takket være McEwan og ikke minst David Hyde Pierce) har fått over 6 her. :D (Men Moulin Rogue! gav jeg 9 i sin tid.)
Lin sa…
Øyhovoft:
Ja det er nok litt jentefilmer dette :)
David Hyde Pierce gjør en fantastisk rolle i Down with Love. Moulin Rouge troner fint på toppen av den O store sjangerløse Topp 10 listen min! Utrolig bra musikk, kjemi, kostymer, kulisser og humor (like a virgin).
Mange flotte chic flics her, esse.
Koselige filmer på novemberkvelder, dear. :)