TV-Vintern min



Jeg følger altså da TV-serier direkte i USA, så denne er mer som en huskeliste for meg selv :)

Mandag
Chuck S3 (10. januar)
Life UneXpected S1 (18. Januar) NY
24 S8 (17. Januar)
Castle S2 (11. Januar)

Tirsdag
The Good Wife S1 (05. Januar)
The Forgotten S1 (05. Januar)

Onsdag
Mercy S1 (06. Januar)

Torsdag
Burn Notice S3 (21. Januar)
Mentalist S2 (14. Januar)
Private Practise S3 (14. januar)

Glee (13. April)

Uviss
Being Erica
In plain sight
The Listener
Merlin
Royal Pains

For å holde meg oppdatert bruker jeg tv.com, superfin side med masse bra funksjonalitet!

Kommentarer

solfrid sa…
Du skriver at du følger dem direkte; hvilke kanaler snakker vi om da?
Lin sa…
Solfrid:
Jeg følger det på "ulovlig" vis :)
Følger da alle de store i USA. Du kan sende meg en direktemelding så kan jeg avsløre. ;)