Vakker Blodurt

Klikk på bildet for stort!

Er hun ikke fin, Frk Blodurt!
Hun står freidig for underholdningen rett på utsiden av kjøkkenhagen. Jeg står med baken i været og luker og gjør klart beddene for årets grønnsaker, når hun dukker opp. Først med frakken godt rundt seg, og senere som her med bladene pent spred ut.
Jeg melder henne på Frk Solslikk hos Anne på Moseplassen.com

--------------
Bloodroot really is one of my favorites in my garden. This elegant and sweet flower is standing outside my lot and is entertaining me while I prepare the soil for seeds and seedlings in spring! I’m trying this picture in a local photo competition @ moseplassen.com(Norwegian).

Kommentarer

visst er hun fin!
Jeg har ingen blodurt, men både fyllt og enkel står på ønskelista for den moseskogen jeg en gang i tiden skal lage, bare jeg får litt mere ork. Vakker :D
Supert at du er med på konkurranse Lin :)
Heisann!

Flott sommerminne!
Enkelt og stilfullt. Kan absolutt måle se med de fleste andre blomster.