Yess!!! Krokus i min hage

Nok en gang hakeslipp i hagen!

Krokus!!!

Mine vakre snøklokker har nå sluppet klokken ned slik at den henger slik den skal!

Det er mange, 12 stykker!

Oreganoen skyter fart nå som snøen er helt borte fra krydderbeddet


Vakre Allium pulchellum!


Denne Keiserkrossved (Viburnum bodnantense 'Dawn') får nå større og større knopper hver dag. Tenk om den blomstrer allerede nå første året!!! Jeg holder pusten :) Se bilder av heltebusken ved Kontraskjæret


Som Sigrid så korrekt påpekte, Pionen min i tidligbeddet er ingen Sarah Bernard! Dette er korrekt lapp på min pion. Jeg kjøpte den i forrifjor på hagemessen på Lillestrøm. Lurer på om det er messe i år også?
Om noen har stelle/gjødsel/plasseringstips til denne pionen min tar jeg svært gjerne imot tips!

Kommentarer

ååå,. så gøy med slikt som dukker opp litt uventet :D
Og visst er det messe i år også. I april :) Hagegal stiller med stand :)
Sigrid sa…
Javisst er det messe i år også. Gå inn på diverserommet på gal så finner du full informasjon. Du kan godt få stå på stand i år også :-D