iPad bra apper - den beste boken



Etter å ha brukt iPad en liten stund, ha jeg blitt veldig glad i noen apps. Her får du tips til noen av dem! Dette er min topp 5! Klikk på bildene for å se større mer leslig versjon!

1. Flipboard
Denne appen er en leser/reader av innhold generert av andre. Man må altså som bruker sette opp kilder du ønsker at den henter innhold fra, feks blogger, Facebook, Twitter, aviser og magasiner. Og etter noen få dager blir dette den beste avisen/magasinet du noen gang har lest, nettopp fordi du har fylt den med ting du liker! Layouten er nydelig!!!




















2. Videoavspilling
På toget, på sengekanten, i sofaen og i bilen er det perfekt å kjede seg med litt TV-serier og filmer på den deilige skjermen!!











3. Zinio
Denne appen er perfekt til meg som liker blader og magasiner. Jeg liker spesielt dyre hage og moteblader. I denne appen kan man kjøpe ett og ett blad, eller abonnere pr år på utrolig mange nasjonale og internationale blader. Min favoritt Gardeners World koster rundt 100,- i butikken, og rundt 25,- i denne appen. Genialt!
















5. Kindle
Denne appen gir deg tilgang til et hav av bøker innenfor både fag og skjønn -litteratur. Lesekvaliteten er god og den er søkbar, noe som er veldig stas!!
















Hører gjerne fra deg om du har noen å anbefale!!

Kommentarer

Fies notiser sa…
iGoooood :-)
Jeg liker det ikke, men mistanker at jeg snart må hekte meg på iWorld... Super bloggpost!
Fortsatt god lørdag :-)