Reisevåren min

Denne våren skal jeg plutselig ut å reise en hel masse. Det er mange måneder siden sist, men nå skal jeg altså en tur hver måned noen måneder fremover.

1. Hafjell i mars
Jeg digger Hafjell! Jeg liker langrennsløypene, alpinbakken, naturen, fjellene, dalen, Sport1 og de fastboende som jobber der! Jeg skal nok ha meg turer både på langrenn, og telemark, men også endel turer til fots da Kjærsten min har arm i gips. Så da blir det nok litt rusleturer og cafe besøk. Vafler, is og kaffe skal testes!



2. Hiking i Enlgand i april
I slutten av april har vi flybiletter ned til Surrey. Vi toger et lite stykke og slenger sekken på ryggen og rusler i 4 dager. Vi skal innom slott, pubber, tehus, vingård og masse annet kos. Og selvsagt masse deilig skog, flott utsikt og trivelige folk! Så nå må vi ut å øvegå, og ikke minst kjøpe oss sekker!


3. Barca i mai
Så i mai setter jeg nesen mot Barcelona og jentetur. Jeg vurderer om jeg skal sjekke om det er en vakker hage å besøke i byen. Noen som vet?
Hovedmålet er å le en masse, spise tapas, drikke cava, se på litt Gaudi og shoppe litt! Lurer på om de har COS der? Alle Barca-tips mottas med takk!!! Jeg reiser sammen med andre, så hva jeg rekker over vites ikke, men greit å ha endel ting på blokka!

Dette blir en flott og kanskje litt dyr vår!

Kommentarer

Herlig å ha noe annet enn vanlige hverdager å se fram mot! Har planlagt reise til Barcelona til høsten (på konferanse), så ennå har jeg ingen tips.
Lin sa…
Jeg får blogge om jeg finner noe spennende :)
Gleder meg veldig!

God tur du og!