Innlegg nr. 1000 - Blå blomster - Jeffersonia Dubia

Gosh... så rart. Tenk at jeg har 1000 innlegg! Vet ikke helt om jeg er flau eller stolt :)

I dag har jeg ligget på knærne med kameraet mitt igjen og har store grønne flekker på buksene som bevis. Det ble visst de blå blomstenes dag i dag!   :)
Jeg må virkelig bli flinkere til å ta blomsterportretter fra siden. Se hvor mye mer spennende bilde 2 er i forhold til bilde 1. :)


Denne lille søte heter Jeffersonia Dubia.

Hun er så utrolig vakker i detaljene.

Det sarte lille til det mørke røde er frekt synes jeg!
Vakre lille Vårkjærminne blomstrer nå såå fint!

Og blåveisen er på plass under furua som før!

Kommentarer

Gratulerer med dine 1000! Synes selv jeg er kommet langt med 50.. Fine bilder av nydelig blomst, jeg likte spesielt godt bilde nr. 2 og 3 : )
Mari Anne sa…
Takker for de første 1000 og gleder meg til de neste.

Bilder fra siden: Takk for tipset, det var overraskende stor forskjell. Den muligheten har jeg aldri tenkt på.
Gratulerer med 1000!
Og duverden for en skjønnhet! Gosj!
Lin sa…
Tusen takk!
Det so er synd er at hun er sååå litten! :)
KriKri sa…
Gratulerer! Jeg koser meg med å lese om alle dine interesser og meninger om mangt :-) Klem