Sissinghurst og The Great Dixter på en dag!!

Gosh for en suuuuper dag!
Sitter på vårt BnB helt ør i hodet etter to svære flotte hager på en dag. Og ikke minst kjøring rundt på traaange veier Sussex og Kent rundt!

Dave og Joe våre verter ble med som guider i hagene og navigatorer i bilen! Veldig nyttige og skravlete karer! Vi har lært en masse!

Fikk handlet litt både her og der!
På Sissinghurst handlet jeg et nydelig pledd, litt såpe og en fin teboks. Viktig å støtte flotte National trust! På The Great Dixter handlet jeg Allium senescens montanum som angivelig tåler å skylles av all jord og fraktes hjem i toalettpapir.

Masse bilder fra hagene kommer i senere post når vi får tømt minnekortene!!

Hunden Georgie møtte vi på en veldig koselig pub som het The White Dog!

Slottet heter Bodian (tror jeg) og var virkelig storslått!

Her følger noen bilder godt blandet fra dagen vår!!

Kommentarer

Mari Anne sa…
Å, så spennende. Jeg skulle ønske vi kunne laget en liten jentetur en gang. Men det er ikke synd på meg, jeg har vært i Kiekeberg Hamburg denne helgen, sammen med to andre hagegale. Det var veldig stas.
Lin sa…
Ja det hørte jeg! :) savner rapport derfra dah! Bilder bilder bilder!!!!
Kjøpte du noe fint dah?
Snuffeldyret sa…
Jeg stemmer også for jentetur til England!

Innlegg i bloggen kommer, akkurat nå er jeg så sliten at jeg er helt svimmel i hue.. kommer i løpet av dagen håper jeg..
Inger Marie sa…
Så herlig..dette må settes på ønskelisten:)
Nydelige bilder..jeg blir sååå glad:))
Lin sa…
Ja tur til Kent og Sussex med hagehopping kan virkelig settes på ønskelisten. Og det er åpne hager på hvert hjørne, lass av hagesenter med flotte frø og redskap og gårdsutsalg over alt.

Jentetur blir jeg gjerne med på!!!

Må bare reise litt med gutta mine først. ;)
Så morsomt å få se noe av turen! Og nå angrer jeg på at jeg ikke har fått sådd Gyllenlakk.... husker de flotte gyldne bedene i England! De ligger godt forvart i frøposene ennå...
Ser ut som du har boltret deg i frøkjøp (nice price) og opplevelser.