4 Jill buketter i vaser



Geranium samobor phaum, Smørblomst, floks, Skogstjerne, gress og Myske i fri dressur.

Ja nå er det virkelig endelig masse blomster å plukke der ute! :)
Jill er hun som driver mitt faste Bed and Breakfast i Shere. Hver gang vi kommer står det en litten søt vase på nattbordet fylt med 2-5 forskjellige små blomster. Miks av ville og hageblomster.
Mamma er også veldig flink til å sette små buketter rundt forbi. Og det er like mye henne som er min innspirasjon til at jeg nå fyller huset med blomster.
Kjekt å ha en gammel tolmodig hund å dele plukketurer med!

Smøblomst, blå Forglemmeiei og Skogstjerne. Vasen er "vintage" kjøpt på Marle Place.

Smørblomst, Myske og rosa og blå Forglemmeiei. Vasen er også kjøpt på Marle Place.

Smørblomst i en vase jeg elsker. Jeg tror jeg fikk den i gave? Den er iallefall fra ROOM på slutten av 90tallet. 

Kommentarer

Stein sa…
Herlig skikk å ta villblomster innendørs i små vaser! Jeg gjør det av og til jeg også, men de lever jo ikke så veldig lenge på denne måten, så jeg nyter dem den tiden de står der frodige i blomst! :-)
Ønsker deg en fortsatt riktig fin dag!
Stein