En gøyal sykkeltur og blomstershow

I går lånte vi Chris og Jill sine sykler. Min mann er svært glad i stisykling, freeride og downhill (grener innen sykling i skog) Jeg har også kjøpt meg stisykkel hjemme og deltar så godt jeg kan. Aldri har jeg syklet så lenge og langt som i går. Jeg tror vi syklet bortimot 4,5 mil totalt og vi var ute i skogen fra ni til fem. Morro og veeeldig slitsomt! Jeg hadde en liten skade på slutten der jeg fallt ned på stangen. ( sykkelen skled ned sidelengs fra toppen av en høy dosering) AAAUU!! Veeldig vondt å sitte!
Mange av løypene her er godt merket og laget for å kjøre teknisk. Det er hopp og doseringer på hvert hjørne. Ett sant sykkelmekka!

Vi lunsjet, drakk Pimms og nøt all naturen! Alle bygninger, hus, kjøkkenhager og selv fugleskremsel er pyntet med flagg i anledning Dronningens 60 år som regent feiring. Og snart begynner OL. Britene trenger sårt litt oppmuntring i denne nedgangstiden de er inne i, og det er fint å se hvordan selv en ting som dette får folk sammen for feiring! Være stolt av landet sitt litt! :)

På vei tilbake til Shere syklet vi forbi et litte blomstershow! Morsomt!
En masse gamle damer og karer som vaket spent rundt sine asparges og roser! Håpet på heder, ære og pokal.

I dag skal vi innom den magiske hagen Loseley Park som jeg har ønsket å se i flere år! Veldig spennende!

Bildene ligger som vanlig i usortert rekkefølge!

Kommentarer