Gode artikler for sommerlesing!

Nå som det endelig er ferie er det stas å kunne sitte et par timer ved frokostbordet med en kanne te og litt god lesing.

Her er noen knakende gode artikler jeg har kost meg med de siste dagene:


1. Sarah Price oppskrift på bedd - The Telegraph
Oppskrift på godt bedd med planteforslag og tips til hvordan du bør tenke når du etablerer bedd. Sarah Price er virkelig en av de beste hagedesignere i min bok. Hun har en fantastisk evne til å fange naturens måte å vokse på, også applikere dette i en hagesetting.
Jeg er stormforelsket i hennes stil og spiste denne artikkelen med øse. Masse gode tips!
Les artikkelen her >



2. Grønndalen gård og Nýr - Siljes matblogg
Jeg er en av dem som setter dyrevelferd høyt. Med bakgrunn fra landbruket ser jeg kjærlig på bilder fra åser med spreke kuer og sauer. Gleden var stor da jeg ramlet over denne artikkelen skrevet av flinke Silje. Bildene er vakre, teksten er god, temaet er viktig også blir man kanskje ennå mer fristet til å kjøpe lokale matvarer produsert på etisk vis. #kosegeita
Les artikkelen her > 



3. Geiter er som hunder?  - The Telegraph
Som du sikkert forstår er The Telegraph ett nettsted jeg henger mye på. Nå hadde de en spennende artikkel om geiter. At Geiter er like kjærlige og smarte som hunder.
At de tenker og kan trenes på samme vis som hunder. Veldig fascinerende lesing!
Les artikkelen her >



Jeg er alltid på jakt etter gode artikler om uteting, så tips meg gjerne!!!
Ha en fortsatt gooood sommer!

Kommentarer