Hagen kommer

Ja nå begynner det å fleske seg i hagen. Det meste er i jorden og det spirer og gror. Jacobs rom er nå malt ferdig. Dvs. mangler vinduskarmen og døren, ellers er alt malt.

Her er den såkalte ukjente fyren som jo var en nydelig fylt valmue. Masse knopper står å strutter, og jeg elsker dem!!!!


Bilde 2
Så en ny ukjent fyr. Denne karen og alle hans søsken fant mamma i skogen på Store Bergan i Sandefjord. Det popper stadig opp nye og de er såå søte :)
Men hva heter de?


Bilde 3
Også her er det noen som har tenkt. Her har pinseliljene blomstret ut og nettopp mens bladene begynner å visne ned, kommer en staude poppende opp i samme området.
Men hvilken staude er dette, er det liljer?


Jeg elsker Lupiner! Jada jeg vet de sprer seg uhemmet. Men de er såå søte. Også vekker de minner. Ved gjerde mot snille nabo Pedersen i min barndom, sto disse og lot seg villig plukke.


Vårt nye epletre elsker kugjødsel, vi så merkbar forskjell etter at vi fikk av potten og fikk den i jorden. :)


Rommet til Jacob ferdig malt. :)


Vi får stadig nye kommentarer på fargene på rommet til Jacob. Vi lytter til ingen! Her er det fart, spenning og Jacobs ønsker som sitter i førersetet. Blir Jacob veldig agressiv, rød eller grønn så maler vi over. Intill da... blir det slik! Jeg syns det er skikkelig fresht :) På bildene er gulvet bare malt et strøk. Flere bilder kommer når møblene begynner å tikke inn ila uka :)

Kommentarer

Anonym sa…
hihi
Synes dere har helt den rette holdingen til fargene :) Det ser da forresten ut til å være et ganske stort rom!

Og deilig at det dukker opp ukjente skatter i hagen da. Tror nok også at den første der er en takløk, absolutt søt.
Unknown sa…
Tror også det er en slags takløk, eller semprevivum. Den andre ser veldig ut som en slags lilje ja. Blir spennende å se.
Gøy at dere hører på guttens fargeønsker. Rommet ser virkelig stilig ut, synes jeg.