Nå kommer vintern!

Ja så er det endelig snø på vei. Mens jeg nå sitter å lager en fullstendig oversikt over frø og planter i min beholdning, snur plutselig varmegardene og blir kaldegrader.
Jeg kjenner det kribler i bena, og jeg vil ut å gå på ski.
Min andre hovedhobby (det er mange) er jo langrenn, og jeg håper nå endelig det kommer nok snø til at jeg kan gå litt andre steder enn kunstsnøen på Greverud Golfbane (selv om dette stedet er utrolig bra).

Det er lite som slår å kunne gå på nypreparert natursnø!

Nypreparerte løyper på Skoglund vintern 08


Kristian og jeg (hun i rødt) gikk rundt Reinsvann på Hafjell vintern 08


Jeg har nå klemt inn 3 fjellturer på 14 dager (starter om 14 dager) og jeg gleder meg veldig til natursnø og stabile temps!

Nå har yr og noen partnere laget er snøkart med egen skiførefunksjon.
Dette er tilstanden lørdag:
(trykk på kartet for større utgave)

Kommentarer