Den tidsreisendes kvinne - The Time Traveler's Wife



Det er skjelden jeg lar meg målbinde av ei bok i disse dager. Oftest må en film eller serie på TV til. Da lar jeg meg rive med.

Men noen veldig få ganger, tar en bok meg med, og jeg mister litt fotfestet.
En av disse ytterst få bøker heter: The Time Traveler's Wife / Den tidsreisendes kvinne.
Boken er en varm, og spennende kjærlighetshistorie. Om du liker bøker som gir deg godfølsen, så er dette en bok for deg! Dersom du ikke liker chick lit, så slapp helt av. Dette er en bok hakket forbi den sjangeren. Drama, men feelgood alikevel!

Jeg anbefaler denne boken på det varmeste.
Derfor var det med stooor glede jeg i dag leste om at filmen nå endelig er på vei!
Dersom du ikke har lest denne boken, syns jeg du skal kjøpe den i sommer og ta den med på ferie!!!

Kommentarer