Fangst og bilder fra Ramme

Da har jeg kommet hjem fra flott dag på Ramme. Etter flott Spansk tapas aften i går, satte vi kursen i morges mot Ramme Gård. Vi stilte opp på startstreken, ventet på at Tommy skulle åpne, og når tauet senket seg, stormet vi ivrig avgårde.
I år var det mer folk enn det pleier. Det var køete å få betalt, men det var også mye flotte planter. Astrantian jeg var på jakt etter ble revet bort på sekunder.
Jeg fikk hjelp av ei felles hagegal i søken etter min Viburnum, og jeg har henne å takke for funnet. Tusen tusen takk!

Etter at fangsten var sikret fylte vi magen med kaker, kringler, Bionade og Latte. Mat og drikke er alltid økologisk og utrolig god på Ramme.
Marianne, Pål, Fabian, Jacob og jeg satte så kursen mot hagen. Magnoliaen var mer enn på hell, men Rododendronen var helt fantastisk! Masse flott å se.

Hagen er så stor så selv om det var mye folk, gikk vi helt alene hele runden rundt.

Se bilder fra hagen her >


Marianne har tatt dette bildet av Den glade Horde som endelig slipper over tauet. Gartneren Tommy sees i enden av tauet med rutet skjorte :)


Her er meg med fangsten!

Kommentarer