Dag 2 Slottsfjell


Da er dag 2 av festivalen over og jeg er veldig fornøyd, også i dag. Vi fikk med oss:
1. Heroes and Zeroes vs Harrys Gym (2p)
Veldig støyende og rotete når 2 band skal spille samme låt.

2. The September When (8p)
Veldig veldig bra

3. Polkabjørn og Hallvar (8p)
Utrolig festlige karer som underholdt med alt fra norske og sveitsiske begravelsessanger til flott opera og banjo. Masse humør!!

4. The Streets (7p)
Veldig kul og faktisk melodiøs rapish på british. Dette skal jeg høre mer på!!

5. Turboneger (9+)
Helt fantastisk! Se egen post.

Syns dagen ble bra til sist, selv om jeg kjedet meg litt på midten.

I morgen er det meldt møkkavær, men jeg VIL se Jonathan Johansson, som jeg liker så godt!! Regntøyet er klart.

Bildet er fra Turboneger!

Kommentarer

Linecas have sa…
jeg har aldri vært på festival knappest på noen konsert. Men jeg tro at neste sommer må jeg få gjort noe med det. Ser så hyggelig ut.
Likte så godt fisketur bildene dine.
Lin sa…
Line Cathrin: Jeg syns du skal ta med noen venner og finne en festival i nærigheten. Nå er det jo festivaler rundt over alt, og jeg har en følse at de små er ennå hyggeligere enn de store. :)
Fint du likte fiskebildene.