Festival med gode venner

Gosh som jeg koste meg i går!!! Oslo Live var knall.
Litt fullt, litt få ølutsalg og dårlig med returordninger som igjen gav sinnsyke mengder søppel. Ellers helt knall.
Superstas på festival med så mange gode venner til stede.

Lukestar var ander ut i går! Jeg er fan, og syns det var superstas. De fortalte at nytt album er på vei, og jeg kjenner jeg helt klar for det :)


Så kom DeLillos. Jeg er ikke veldig fan. Særs ikke etter Slottsfjell i fjor hvor de kun spilte en gammel låt. DeLillosboksen min er full, er ikke plass til flere nye låter. Om de skal komme om sommern og ikke synge de gamlelåtene, så får de rett å slett bytte navn. I går spilte de topp 10 av gammelt, og resten nytt. Så da sang folk seg hese, på noen av låtene, og skravlet med naboen på resten. :)

Next ut var spennende Frank Znort Quartet. De hadde 17 stykker på scenen, minst 6 blåsere og dekket minst 27 sjangere. Utrolig tøft, masse trøkk og jeg likte all musikken.

Sist ut var Echo & the Bunnymen, men de hadde for lite særpreg til å vekke meg ut av koselige diskusjoner med gode venner. De gikk meg hus forbi!

Toalettannlegget funket finfint! Dopapir til siste dame! En vel arrangert festival syns jeg.
Bare litt mye søppel:

Note to self:
Husk å ha med lommespeil, våtservietter og myggspray på neste festival!

Kommentarer

Unknown sa…
Et godt tips til festival i sommer. Lost Weekend 2010 tror jeg blir kjempe bra. Så er dere i strøket eller en flytur eller to unna, så er det bare å ta turen:)