Rosene i hagen

Rosebeddet så litt katastrofeområdet ut når jeg kom hjem fra del 1 av ferien. Mye var selvsagt overblomstret og jorden var dekket av kronblader.
Jeg har klippet ned det jeg turte av gammelt og nytt.
Vil liksom ikke gi plantene en følse av vår og storklipp heller.

Komposten er nå dekket av roseblader, og tar seg godt ut til en forandring :)

Rosene som var vakre akkurat nå, klippet jeg til en bukett til mamma og pappa som skal være så snille å passe hunden vår Bilbo. De har egentlig høysesong på jobb akkurat nå så jeg vet det blir mye ekstra styr med Bilbo der i tillegg. Tuuuuusen tusen takk!

Kommentarer

Mokki sa…
Det ble en nydelig bukett!
Linnemi sa…
Ja, den var virkelig nydelig!
å du så vakker bukett!!!
Nydelig, og en innspirasjon til å kjøpe seg flere roser til hagen...

men du, jeg lurer på om du kunne være en engel og bytte lenken til bloggen min i sidefeltet. Du har fremdeles lenke til gamlebloggen, og det er jo litt dumt.
på forrhånd superdupertakk :D