Ramme Høst 09 - bilder og shopping


Ja så har vi ennå en gang blitt trollbundet på Ramme Gård. Og da særlig i hagen Havlyst. Den er så utrolig vakker!
Se bilder her >

Jeg hadde ikke tenkt å handle. Hadde sjekket plantelistene, og ikke funnet noe særlig.
Men så kom vi frem, og sannelig min hatt.... så hadde de Fiolfrøstjernen som jeg så gjerne ville ha. Jeg grabbet til meg de siste tre, samt en Skyggelilje og noen vanilje/gule Iris som jeg var så dum å ikke notere navnet på. Den liker nok litt mer fukt enn hva jeg kan, men vi prøver!!!

Jan Sølve stilte som sjåfør og medfotograf. Han ventet tolmodig mens jeg raste rundt :)
Tusen takk for det!!!

Kjøpte en av disse!


og den ser slik ut og heter Skyggelilje på norsk:


Og 3 av denne :)


The goodie bag!



--------------
And then again was I magicked by this lovely garden. It must be the most beautiful in Norway!
I got some shopping done as well! :)
Just look at the pictures I took >

Kommentarer