Heistalk

Jeg som jobber i 19 etage på jobben, og kjører med NSB irriterer meg stadig over at jeg er så dårlig på å snakke med fremmede mennesker. I heisen på jobben står jeg stadig sammen med folk jeg er på hils med, og like ofte blir jeg stående der stum som en østers, og det hele blir kleint.

For noen uker siden fant jeg endelig denne posten (skrevet av Mona Halland), og jeg har flere ganger gått tilbake for å lese mer.
Les 6 tabber du må unngå for å mestre small talk her >

Her har jeg mye å øve på! :)

Kan brukes her......



og her.....

Kommentarer

Linnemi sa…
Jeg hører til de som svært gjerne snakker til fremmede, - kanskje nettopp fordi de er fremmede og ikke noe man skal dra med seg videre.
Jeg har en litt livlig indre filmfremviser, og visualiserer villig vekk komikk på steder andre ikke ser det, så det har blitt litt pinlig innimellom. :-)
Jeg skulle gjerne hatt et kurs i 'Hvorfor ikke bare tie stille?' . ;-)
Villrose sa…
Her sliter man virkelig hardt for å unngå kontakt ;-)

En liten utfordring til deg ligger i bloggen min :-)