Endelig en ny storproduksjon i Musicalsjangeren

Endelig kommer en ny musical til lærretet! En storproduksjon av dimensjoner der de har hanket inn mye bra skuespillere. Musikalen handler om en italiensk selvopptatt regissør som bruker alle rundt seg som innspirasjon til sitt arbeid. Og da ikke på en god måte :)

Daniel Day-Lewis, Penélope Cruz, Judi Dench, Nicole Kidman, Kate Hudson og vakre Marion Cotillard spiller hovedrollene i filmen. Filmen kommer på en kino nær deg og meg 5. februar. Det er jo ikke lange ventetiden!

Kommentarer

Alt godt sa…
Den skal eg sjå! Der var det mange favorittar, men Daniel Day Lewis er vel den største. Etter My Left Foot kunne eg ha gifta meg med han... :lol:
Lin sa…
hehe så bra! :)
Ja dette blir stas.
Kunne egentlig tenke meg å se denne på Gimle med ett glass hvitt til :)