Februargjøremål i hagen


Ja så er februar her!
Snøen ligger fortsatt tykk, men jeg noterer alikevel følgende gjøremål:
* Så frø
* Kose meg med spiring og prikling
* Mate fugler
* Vaske resten av pottene så de er klare til prikling
* Rydde under trappen
* Rydde resten av planterommet
* Kjøpe nye lysrør til planterommet
* Gå over busker og planter å riste av tung snø
* Unngå å gå på gresset
* Lage og henge opp nye fuglekasser
---------
Om snøen går skal jeg også:
* Rydde opp i klatrestativet til sukkerertene og flytte dette over i urtebeddet som skal flyttes senere i våres.
* Fjerne tomatstativer og vaske dem.
* Montere klatrestativ for Flammentanz på østsiden av huset
.... om ikke hopper disse oppgavene over til mars!

Kommentarer

for
et
fantastisk
bilde!

Wow!

Jeg fikk far til å storprodusere fuglekasser, som var i godt bruk i våres, skal få mannen til å inspektere de nå snart og tømme de og gjøre de klare for vårens inrykk, smart å gjøre om vinteren når loppene sover...
Lin sa…
Ja er det ikke vakkert bilde? Jeg har ikke tatt det selv da, bare så det er sagt! Er stadig på jakt etter å få frem glans/glitter i snø og vann uten hell :(
Dette bildet er mitt favorittbilde fra en av bøkene til Chris Beardshaw: How does your garden grow. :)

Jeg skal forsøke å snekre selv jeg. Ønsker meg i første omgang 2 stk med to forksjellige hullstørrelser.