Hagemesse i Lillestrøm nå i helgen


Jada jeg skal på hagemessen. Klart jeg skal!
Jeg har vært der de siste to årene, og er alltid litt skuffet over at det ikke er gigastort, men så kommer jeg til Hagegalstanden og der er det alltid masse spennende!
I fjor kjøpte jeg tomatplanter, vinterkål, rødkål, små dvergakeleier, rosa tøfler og masse annet spennende!
Jeg sto på Hagegalstanden i fjor, og skal i år.
Om du vil ha noen flotte småplanter så ta med cash/småpeng! Her er det gode varp!!!

Hagegal er et Internettforum der Hvermansen, barn, mammaer, pappaer, besteforeldre, vestlendinger, utlendinger, tanter, designere og gartnere og alle andre kan spørre hverandre om tips og hjelp i hagen. Det er høyt under taket og fin tone. Du trenger ikke være medlem for å søke og lese i andres spørsmål og svar. Det koster selvsagt ikke noe å være medlem.
På hagemessen står noen av deltagerne på messen og selger medlemmers hjemmedyrkede/sådde småplanter til en rimelig penge.






Alle bildene er fra Hagemessen 2009

Kommentarer

Vivishagerom sa…
Gleder meg veldig til å besøke Hagegals sin stand. Hagemessa er vårens høydepunkt.