Mine favorittblogger

Disse er alle favorittblogger som jeg får med meg jevnlig. De er ikke plassert i en spesiell rekkefølge.


Mat:
TRINES MEKTIGE MATBLOGG
Ja dette er bloggen sin det. Den har utrolig deilig oppskrifter med gode forklaringer på fremgangsmåten, og har masse delikate bilder. Man bør ikke være sulten når man rusler innom denne bloggen. :)

Hage:
SLOTTSTRÄGÅRDSMESTÄREN
Dette er bloggen til en lun svensk fyr som jobber på et slott i Sverige. Han har gode tips, fokus på forskjellige planter eller familier med masse nyttige fakta, og masse deilige bilder! Både av slottshagen, andre store parker/hager, og planter.

MOSEPLASSEN
Dette er bloggen til ei jente i Oslo området som virkelig er god på haging og fugling! Hun er også et utmerket fotograf, og nå også VJ (lager nå egne videoer:)
Kooselig blogg!

Kjøkkenhage:
MY TINY PLOT
Delikat, morsom og innformativ blogg om ei jente og hennes kjøkkenhage. God innspirasjon og litt lærdom. Har dog ikke så veldig ofte innlegg lenger. Kanskje 1 gang pr uke.

Design:
MADE IN NORWAY NOW
Denne bloggen er virkelig kul! Ikke på bloggvis, med godt personlig hjemmesnekret innhold, men kanskje mer som en webside. Det fine er at man får følge godt med hva som skjer innen design fra annerledeslandet Norge. Denne er jeg virkelig glad i!
Både interiør, smykker, sko, strikk, klær, melkekartonger og alt annet :)
Hadde nok vært rimelig blakk om de hadde bestillknapp på postene der!

Landliv:
A COUNTRY FARMHOUSE
Dette er en virkelig koselig blogg. Bildene og stilen er så vakker! Denne damen har prikk lik min stil! Iallefall den jeg har i hodet! Når jeg ser på hennes bilder tenker jeg ofte.... JA SÅNN JA! akkurat sånn må det jo være! :)

Mote:
LADYBIRDS NEST
Jeg er INGEN moteløve, men liker å følge med. Og det gjør jeg hos Ladybird! :)

Makeup
YOUBLUSH
Norske Sara som bor og jobber i Danmark er en kjent makeup artist. Hun gir masse gode råd, og anbefaler gode produkter hun har testet selv. Hun anbefaler i alle prisklasser!

Fredagsblogger:
SMILLAS FORNEMMELSER
COUNTRYDAYS
GLAMOURBIBLIOTEKAREN
ELINS VERDEN (venninne)
HAGELIV OG HAGEDESIGN
TIDVISE SLEIVSPARK FRA POLENE (venninne)
BOROWING EVENTS (Treningsgale venner)

Om du har noen gode blogger å anbefale er jeg veldig intressert. Jeg har et åpent hull rundt vinblogger som poster oftere enn 1 gang pr måned. Vet du om noen?

Snart kommer mine favorittwebsider også :)

Kommentarer

næ, så hyggelig at jeg er på favorittlista di :)
(hihi,også som VJ da... fjong ny tittel)
Lin sa…
:)
Vel fortjent Anne!
Jan Sølve sa…
Ser ut til at du ved en inkurie har glemt fredagsbloggen BoroWing.Wordpress.com ;)
IngunnBW sa…
Åh! Så koselig at du har med meg da! Tusen takk, Lin :)
Hils Bilbo fra Bimbo ;)
Lin sa…
Jan Sølve: My Bad!!!
Me fix!

Ninni:
Ikke noe å takke for, det er vi som skal takke!!!
Bilbo hilser tilbake til Bimbo.
Trine ;) sa…
Hei,

Så utrolig gøy å få være med på listen din!

Ha en fin dag!

Trine ;)