Jeg er hekta!!!

Disse grønnsakene og denne Detoxen har virkelig gått til hodet på meg!!
Jeg føler meg ren, lett, freshhh og langt mindre oppblåst! Som en sånn supersunn dame i timotei-reklame!!
Om jeg skulle klage på noe må det være konsentrasjonen, men det kommer sikkert tilbake over langen. Mange velger denne Detoxen for 21 dager, mens jeg stopper på 7.

I dag har vi vært ute å kjøpt en juicer/saftslynge av merket Phillips! Saft og suse så digg!!
Så har du en bra oppskrift på en god juice er blir jeg kjempeglad!!



Jeg har fått helt avsmak for tilsetningsstoffer og kan stadig oppserveres lesende over vare deklarasjonen på butikken og kiosken!

Jeg føler avsmak av tannkremen, har ikke brukt makeup og parfyme hele uken og kun økologisk bodylotion uten tilsetningstoffer. Blææh jeg blir nesten kvalm av meg selv! Snart ser du meg i hyllene på Sunnkost med stort lilla tørkle surret rundt hodet.
Neida, jeg skal slutte!! Litt mer bevist når jeg handler kosmetikk og hudpleie kommer jeg nok til å være, men fra mandag skal jeg bli gamle Lin igjen! Iallefall nesten ;)

-----

I prosjekt bukse som jo starter om litt over ei uke vil jeg se tilbake og ta med meg endel ting fra denne Detoxen.

# 5-9 om dagen i smoothie eller juice (er ikke såå glad i frukt og grønnsaker)
# 6 måltider pr dag 3 små og tre litt større
# Det største måltidet er lunsj, ikke middag
# Hver dag startes med sitronvann

Kommentarer

Ramme Alvor sa…
Spanande å lesa om detoxen din. Kjekt å følgje med på slike prosjekt :) Ynskjer deg lukka til!
Lin sa…
:) så fint du sier det!
Jeg føler det litt navlebeskuende, men samtidig er det jo greit å ha for å huske hvordan det var denne første gangen. Det er nemlig IKKE den siste.