Billigere dyrt tøy!! Tips - Norwegian Outlet

Noe aldeles pussig har pågått i garderoben vår her på Langhus. Helt uten at jeg har vasket fjelltøyet mitt på en god stund, så har det krympet..... :|
Meget besynderlig!

Så da er det ut å kjøpe nytt!
Etter en særdeles ufin opplevelse på Norrøna Store i Akersgaten i Oslo, diverse besøk på Sport 1, Anton og G-sport ser jeg tom lommebok lang vei!

Etter å ha kommet tomhendt hjem fra et lenger opphold på finn.no fant vi ut at Norwegian Outlet var neste stopp. Og for et stopp!
Her bør du stoppe for å si det sånn :)

Stedet ligger fint til nede i Vestby. Dette er samme avkjøringen som McDonalds nedover E6en mot Fredrikstad og Sverige. Om du reiser fra Oslo, vil jeg tro du bruker 45 minutter å kjøre dit. Sett av 3 timer på senteret i tillegg og kom deg nedover.
Der finner du følgende butikker PT:
Norrøna
Bergans
Helly Hansen
Stormberg
Levis
Lille Vinkel Sko
Peak
Soaked
Tweens
Timberland
Puma
Quicksilver
Noa Noa
Cottonfield
Doite
Høyer
Boss
Gant
Mexx
Jackpot
Krups
Polarn og Pyret
Samsøe og Samsøe
Vans
Billabong
Tefal
Rowenta
Tommy Hilfiger
Follestad
Inwear
Tefal
Boss
Le Creuset
....og flere!
Puh!
De har også en søt kafe og Dolly Dimples!
Tett inntill ligger også Right Price Tiles, Maxbo, Bauhaus og en liten Plantasjen.

Jeg kjøpte en jakke på utrolig bra tilbud!
Jeg digger Norrøna klær og fant den jakken jeg falt for i Norrøna storen, og til halve prisen. Hvilket hell!!!

HH hadde mye super og ullundertøy til halve prisen.
Bergans hadde deilige fleece skjorter til en billig penge.
Stormberg hadde mye fint til barn.
Mye sekker på Doite.
Peak hadde lite sport og mye fritid.
Og mer rakk jeg faktisk ikke innom. :)

Jeg fant ikke fjellbukse, så kanskje jeg må ta med sjegget fra postkassa, og nærme meg tilbake til Norrøna Store i Akersgata. Om jeg da ikke finner en bra fjellbukse et annet sted! :)










Kommentarer