Kunne ha vært.... Og lekre samplantinger

I dag tok min kjære meg med på sightseeing på Ås Landbrukshøyskole. Nå er det vel et universitet, men da jeg gikk på landbrukskolen og vurderte å gå videre dit, ja så het den Ås Landbrukshøyskole. Mange grunner til at jeg ikke gikk videre dit.... Karakterer feks, men gosh så fantastisk flott det er der!!! Utrolig flott vedlikeholdt og gjennomført!!! Og for noen utrolig flotte samplantinger!!
Her følger noen bilder:

Urbygningen










Man må ikke bruke Buksbom, her har de brukt den enkleste og billigste hekkeplante av dem alle: Alperips!




Maaange forskjellige Solsikker!












Gult is growing on me!!! Og så flott sammen med lilla!!



Alle de stoore bygningene ved inngangen er alle like. Slike røde mursteinsbygninger.










Bokhandelen!








Et utrolig flott og innspirerende sted. På benkene over der, kunne jeg helt klart ha pugget latinske navn for fotosyntese!!!

Kommentarer