Frøbestilling til varmt bedd


Bildet er fra vakre vakre Hidcot Manor

Under kjøkkenvinduet skal jeg fylle ett bedd med varme farger. Dette beddet ser du foran huset når du kjører inn veien vår. Resten av hagen (på baksiden av huset) er roooosa og blå i blomstene, har jeg lengtet etter å jazze det hele opp ett hakk. Når jeg anlegger beddet på fremsiden av huset vil det liksom ikke ødelegge helheten i bakhagen.

Med varme farger er følgende lov: Rød, Gul, Orange, Brun og selvsagt litt grønt :)
Fra før har jeg Roser Ingrid Bergman x2, Jødekirsebær, Røde tulipaner og påskeliljer.
Jeg har tenkt å hente mye rødt fra Dahlias som står på handlelisten til våren. Mulig jeg også prøver meg på Crocosmia crocosmiiflora, som er så vakre på Ramme Gård på høsten.

Få mer innspirasjon her >

Her er bestillingen til Thompson and Morgan i dag.
Billig billig!

Your Shopping Basket contains the following products
Description Value
1 Achillea millefolium Cassis: £1.49
1 Aquilegia chrysantha Yellow Star: £2.49
1 Echinacea x hybrida Magic Box: £2.49
1 Heliopsis scabra Golden Double Hybrids: £1.89
1 Potentilla atrosanguinea Fireball Mixed: £2.19
1 Rudbeckia fulgida Goldsturm: £2.69
1 Plant Labels: £4.98
1 Liatris scariosa Gracious: £0.69
1 Rudbeckia x hirta Cherry Brandy: £0.00
1 Viola x williamsii Tiger Eyes F1. Hybrid: £0.69
Subtotal of items 19.60
P&P 3.99
TOTAL £23.59

Kommentarer