Mine nyttårsforsetter 2011


Jah, så har jeg altså fått snekret opp listen for 2011. Den er hakket vanskeligere enn 2010, og siden jeg mener å ha passert med glans på den, tar jeg skrittet litt videre i 2011.


1. Hjelpe Jacob å få en ny venn.
Her forventer jeg å tilby leksehjelp, vaffler, pizza, aketurer, alpinturer og spillkvelder! Vi jobbet ganske bevisst når vi flyttet hit ut, uten å kjenne noen, nå trengs en ny innsats! Jacob har to hyggelige karer i klassen på ønskelista.

2. Chelsea Flower Show
Dersom jeg sliter med å få fri på jobben, kan et annet hageshow I England godkjennes.

3. Lære å stå telemark
Her tenker jeg å ta noen timer med en pro. Håper å kunne ta noen katteskritt med gode innstruktører. Har også fått go! fra flinke Tarjei som skal hjelpe meg litt I uke 9. Det blir bra. Målet må være å få til en god rytme med svingradius mellom 16 og 20.

4. Bli ferdig med Hagedesign kurs
Examen hos RHS må ikke være gjennonført ( de arrangereres et gitt antall ganger I året, og jeg vil ikke stresses av disse da de egentlig ikke er en del av kurset), men jeg må ha gjennomført den skoleinterne eksamen og ha levert inn alt matriale. Ja også selvsagt bestått ☺

5. Prøve å bli litt mer tilfreds med meg selv
Innrømme at jeg duger litt oftere.
Jeg har nå sett denne filmen 3 ganger, og her har jeg en jobb å gjøre!


Av nyttårsforsettene for 2010 har jeg bestått alle med glans sett bort fra å gjøre Jacob raskere i gangetabellen. Der må jeg innrømme å ha skulket unna. Jeg skal nok jobbe mye med det fremover, men har det ikke med i listen.

Kommentarer

VildesVerden sa…
Så flink du er å sette opp saklige nyttårsforsetter!
Linda sa…
Lykke til med nyttårsforsettene:) Og jeg ønsker deg et masse godt nyt tår, og han en masse god kveld i kveld:) Klem
Godt Nytt År - og så bra å sette opp noen konkrete forsetter! Håper dere har en koselig nyttårskveld!
Lin sa…
Takk takk, og godt nytt år!
Kristin sa…
Superfin video - stjal den og la den ut på FB :-) Nyttårsklem
Lin sa…
Helt i orden Kristin!