Serviettringene til julaften er klare!

Det var faktisk ikke like mye jobb som Jacob og jeg fryktet og nå er de altså klare!! Panduro er nesten tømt for gull, sølv og glitter!
Jacob er pyntebordsjef, Unn har lånt oss familiens stolthet; de vakre damask servietter som hun også har strøket, og Jacob og jeg har klippet, limt og montert pynten! Håper noe av det overlever til nyttårsaften!

17 servietter ligger nå klare og venter på sin høytid!!







Bedre bilder kommer på julaften om jeg husker å knipse bilder :)

Nå er det ut å lage nye islykter og skifte på senger!!

Natti!!

Kommentarer

Thusnelda sa…
Så fint:o))

★ God Jul ★* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
•。★ .. ★ 。* 。
° 。 ° ˚* _Π_____*。*˚
...˚ ˛ •˛•*/______/~\。˚ ˚ ˛
˚ ˛ •˛• | 田田|門| og alle gode ønsker for det nye året ♥
Helsing Tutta
Fies notiser sa…
Oj se på det, du! Nå gleder jeg meg til å se det ferdige julebordet... om damen får tid, selvsagt :-)
Jeg har lagt bloggen din i bloggrollen min, så husker jeg å besøke deg titt og ofte.
Ha en riktig trivelig lillejulaften!
Klem