Kate sin nydelige brudebukett



Mange mener nok at Kate Middelton sin brudebukett i dag var i minste laget.
Jeg synes den var nydelig, og om man ser på hvilke planter som inngår, så tror jeg den dufter nydelig også!

Buketten innhlder:
Myrt - Myrtus communis
Dianthus barbatus - Busknellik (Sweet William)
Eføy - Hedera helix
Liljekonvall - Convallaria majalis
Svibel - Hyacinthus orientalis

Sukk!!!

Kate skal angivelig legge ned sin bukett på Gravstedet til 1. verdenskrigs første britiske falne Soldat.


Kjolen er også nyyyydelig! Jeg er ikke beste venn med halsen/utrigningen, jeg synes Grace Kelly (som må ha vært et forbilde) sin var mer tekkelig og verdig på ett vis.

Ei på Twitter skrev at alle gutta på jobben satt helt tause under bryllupet som snurret på en skjerm, med unntak av en som spurte tørt: Hvor er Madelein?
:)

Kommentarer

Snuffeldyret sa…
Fin brudebukett, men står ikke i forhold til jenta og kjolen. Den skulle vært litt lengre og litt bredere. Men innholdet i den er flott!

Jeg likte ikke kjolen, synes den er litt satt og ukledelig til ei sånn snelle. Korsett toppen ser ikke pen ut forfra og alle leggene får henne til å se ut som ei dorulldokke. Kjedelig og satt.. Blondene og sløret var pent.

Nå er det vel kanskje ikke meg spm skal pleases med den kjolen..
Lin sa…
Når det gjelder blomstene for hele arrangementet så skulle de gjenspeile den Engelske ville fauna, noe jeg elvsagt elsker! :)
Det at buketten så ut som hun hadde plukket det selv, de store flotte trærne som myket opp kalde svære Westminster Abbey og alle syrinene og liljekonvallene så synes jeg det var som et eventyr!

Mye av blomstene skal være fra kongefamiliens hager og skoger.

Sukk!