Pakking til Englandstur!

Jakke, caps og skjerf fra Barbour, sekk og skjorte fra Bergans.

Det er ikke lett å pakke til Englandstur!
Ikke har jeg gått med orntlig tung sekk før, og briter på tur er en ganske annen ting enn nordmenn på tur. Briter går mest tur som voksne. De går uten kart, kamera, kompass og teknisk tøy. De går gledd i bukse med press, skjorte og et kledelig hodeplagg. Iallefall mange av dem. :)

Vi skal gå deler av The North Downs way (dvs fra Merstham til Guildford) om noen uker og planlegger og ordner for turen. Gnagsårplaster er selvsagt på plass! Sekkene kommer til å bli propp fulle! Jeg kommer til å blogge underveis, og helt sikkert også i forkant av turen. Gosh som jeg gleder meg. På en skala fra 0-10, så gleder meg meg 1000!!!!!
:)

Kommentarer

Mamma og mer sa…
Gleder meg til å høre om turen. Jeg kunne også tenke meg til å ta en slik tur. Det er ikke noe vi kan gjennomføre med det første, med en to og et halvt åring, men et er lov å drømme. Enn så lenge kan jeg oppleve det gjennom ditt blikk :-)
Lin sa…
Jeg gleder meg jeg også! :)