Har du Barcelona-tips

Til helgen skal jeg til Barcelona!
Jeg har vært der før, og falt pladask! Ikke bare for La Sagrada Familia som tok helt pusten av meg, ikke all den fantastiske maten, språket, ikke Clara som jeg elsker eller Parc Guell, eller La Ramblas, men alt sammen sammen og allermest den lune vinden som lar deg sitte i timer på en fortausrestaurant og bare se på livet.

Tapas, Clara, Cava, bading, shopping, arkitekturspotting og fortauscafeeing står på planen!
Om jeg får tid håper jeg å rekke innom en hage. Se Barcelona hagetips fra Sommartorpet her>

Har du noen Barcelonatips så er jeg svært takknemlig. Vi har altså skaffet oss hotell så det trenger jeg ikke, men alt annet er spennende! Vi er jenter som reiser sammen, så bilmesser og fotballkamper er ikke så spennende.

Her er noen bilder fra min forrige tur til Barca:
Parc Guell

Klokketårn


Tøffe karer. Pål og Daniel på bystranden

Kommentarer

Jan Sølve sa…
Humf, dra til Barcelona uten å se fotball, det er jo som å dra til Kreta men ikke være særlig interessert i å bade...