Noen deilige maibilder og litt status i hagen

Ja nå er det morro i hagen!
Jeg har vært borte en oval helg og kommer hjem til mye nytt og spennende. Jeg har ikke rukket å ta bilder av et nye ennå, så det du ser her er morro fra forrige uke!

Noterer alikevel at Poppius og Flammentanz har bugnende knopper! :)
Aksveronika står i knopp.
Allium Aflautense springer ut nu (men har en dåååårlig blomstring i år)
Orientalsk valmue har sprunget ut og ligger henslengt og våt på plenen. (huske å kjøpe støttestativ x4 neste år)
Den hvite enkle nydelige akeleien blomstret allerede forrige uke!

Denne søte tomatblomsten har jeg knipset i det milde fine drivhuset til Mari Anne!! Jeg hadde et særdeles koselig besøk hos henne!!

Denne fikk jeg av Mari Anne!

Denne er brått blitt min favoritttulipan! Synd jeg har rotet bort lappen!

Her kommer orientvalmuene

Mitt Judastre har overlevd første vinteren hos meg.... og hvilken vinter vi hadde! Jeg gleder meg til å følge dette treet videre! Det er virkelig helt spesielt!

Kommentarer