30 dager med bilder fra Jacob

I bursdagsgave fra Jacob har jeg ønsket meg 1 bilde tatt med telefonen hans hver dag, og bildet legger jeg ut her på bloggen.
Å ha en tenåring i huset som kun intresserer seg for data og tv er ikke alltid superlett å engasjere, så jeg håper det å måtte ut hver dag å ta bilde av noe kanskje kan gjøre at han er litt oppservant om enn bare littegrann :)

SÅ mine damer og herrer her følger første bilde, bilen vår i oppkjørslen :)

Innspirasjonen til dette miniprosjektet er min forrige post "Prøv noe nytt i 30 dager">
.

Kommentarer

Herlig ønske og god ide, det minner om når ungene var små og fikk låne videokamera . Etterpå kunne vi se verden i barneperpektiv. (som for eksempel maur. ) Det var både morsomt og informativt. Regner med at verden fra tenåringperpektiv kan være minst like interessant . Hils poden og si bildet av bilen var et flott hverdagsmotiv som vi andre kanskje aldri hadde kommet på å ta bilde av. Ha en fin sommerkveld.
Lin sa…
Hehe, ja video høres jo også spennende ut!
Kanskje det er neste prosjekt! ;)