Slottsfjell 2011 dag 1

Ja så er altså første dag på Slottsfjell over og vi er tilbake på hytta. Solbrente, vondt i bena, mem alle veeeldig fornøyd. Da Jacob og Fabs var med for første gang skippet vi i stor grad alkohol. Lurt kan vi kjenne nå når vi kommer hjem i storform!!

Vi båtet hele veien til Tønsberg. Kaptein Pål har full kontroll!



TURNS

Første band vi rakk å se, var norske genierklærte Turns. Jeg hører at de er proffe, men gikk fort lei. Ikke noe spennede liveopptreden for meg. Jeg gir derfor karakteren 6 av 10


TWO DOOR CINEMA CLUB

Dette var morro. Masse trøkk, tøff poppa indie med røff britisk tone. De var
Bånn gass til siste note og tøysa og flørta masse med publikum!
Jeg gir dem 9 av 10


CATLIN ROSE
Catlin Rose er så søt. Og sååå glad jeg ble når jeg fikk se at hun hadde med Steel guitar. Noen rolige og noen veldig fart låter der hun virkelig får vist frem stemmen sin!
Jeg gir henne 8 av 10

ENVY

De utrolig tøffe rap/hiphop gutta og jentene i Envy satte P3 scenen på hodet. Utrolig mye bra låter, skikkelig trøkk på scenen og masse innvitasjoner til publikum om å delta både med klapping og sang. Jacob og Fabian digget virkelig denne gruppa! Jeg gir dem 10 av 10 og mener at dette var det beste bandet torsdag!

RØYKSOPP

Folkehavet ble komplett da Røyksopp kom på Kongescenen. Siden vi hadde med kidsa hadde vi mailet med arrangørene på forhånd og fått aksept for å ha dem på handicaptribunen. Det var lurt!
Vi har sett Røyksopp før og det er jo et par av låtene som er kjære, men det mest blir litt for anonymt for meg. Anneli Drecker lurte oss en stund der hun i Robin parykk sang The girl and the Robot. De enormt spesielle kostymene hjalp ikke nok for meg, dette blir for sjeli.
Jeg gir opptreden 6 av 10

Kommentarer