Den åhhhh så vakre ville Great Dixter -hagen

Se alle bildene her >

Ja nå har jeg gått igjennom bildene og sortert fra vårt besøk på The Great Dixter nå i April. Gosh for en flott hage. Hagen ligger i Sussex, UK.
Vi gjorde både den og Sissinghurst på en dag og det hele gikk ganske fort for seg. Så derfor er jeg sååå glad for disse bildene slik at jeg kan nyte den igjen og igjen!

Mamma og jeg var virkelig overrasket over hvor "rotete" planteringen var. På nært hold var masse planter stuet tilsynelatende i hulter tebulter, men når man tar noen skritt tilbake er helheten utrolig flott og akkurat hva jeg liker. Små ordnede villenger i vakre fargekombinasjoner.

Perfekt!

Se alle bildene her >

Om du ønsker å legge kommentarer på bildene, så blir jeg glad for det, her eller der. Bare hit Esc knappen på det aktuelle bildet og du kommer ut av fullscreen mode :)
.

Kommentarer

Snuffeldyret sa…
Åhh, drømmer om å få bli med på en av Lin's hagereiser til det hagegale landet England!
Nå gleder jeg meg til å se på bildene!
Great Dixter er et flott sted! Har vært der flere ganger, men aldri på våren. Skjønner vi må ta en tur da også :)
Fine bilder!
Lin sa…
Snuffeldyret: Ja det hadde virkelig vært stas. Kanskje jeg skulle starte et firma... Lins hagereiser. :)

Kenneth: Anbefales!