Hageblogg


Denne bloggen er ikke en ren hageblogg, og popper du innom de neste 5 månedene vil du se at jeg blogger om altmuligrart. Og særlig utenfor hagesesongen. 
Så, helt plutselig i slutten av januar bobler hageinteressen truende igjen, og da vil bloggen nok en gang fylles til randen med haging. Ting jeg lærer meg, innspirasjon jeg har stjålet av andre, besøkshager jeg har besøkt, flotte planter jeg har kjøpt og masse annet hagerelatert innhold. 
I mellomtiden blir det altså en del annet, som feks:
* Gode matoppskrifter
* Trening og helse
* Mote
* Film og TV-serie anmeldelser og nyheter
* Shopping
* Hundenmin
* Vinanmeldelser
* Anglofile drømmer
* Interiør og dekorasjoner
* Jul, snø og ski
* Tips om lenker, andre blogger og gode artikler


Når det er sagt så vil det også poppe opp små innlegg fra hagen også i denne perioden, men det blir altså færre av dem. 

Det jeg vet er at et erfaringinnlegg fra Drivhuset er på vei. 
Et par fotosafari i høst og frost -hagen er under planlegging. 
Og i vinter SKAL jeg notere her alle frø og løk innkjøpene jeg gjør, for dette er den eneste loggen jeg har på hva jeg har i hagen (eller i frøboksen) :)

Så da er du advart, så får jeg bare håpe du fortsetter å poppe innom både nå og da, selvom! :)

Kommentarer

Turid sa…
Flott at du fortsetter å blogge selv om hagen er hvit og kald. Jeg leser alt du skriver.
Min hageblogg endrer seg også med årstidene, men siden det er frivillig å lese bloggen min regner jeg det som greit ;)
Ha ei finfin høstuke fortsatt.
Elin sa…
Spennende, jeg gleder meg til å følge med! Er greit å få litt annen input også:)
Lin sa…
Takk for det begge to! :)
Jeg digger bloggen din på alle måter jeg, Lin! :)
Lin sa…
:) Tusen takk Mariaflyflyfly! :)