Ny favorittmiddag - SpeltlompeCalzone

Denne er litt sånn Lin alene hjemme middag. Det hele begynte med at jeg fikk tilgang på endel gratis bokser med Picnic skinke. Så hva bruker man den til da mon tro?

Vel som jeg har blogget tidligere, Sara lagar mat er en knall blogg med noen få men utmerkede oppskrifter. Særs for oss som har lav forbrenning og vil kontrollere vekten. Og hun har en knall oppskrift med skinke!

Jeg har ikke mikro så jeg steker dem på 200 grader i 6-10 minutter. Følg med på dem, de blir ikke gyldne, så ikke vent på det :)
For å få nok proteiner og sunt fett er det lurt å ha avokado til!
Jeg bruker også tomatpure og oregano på mine :)

Så denne oppskriften har jeg altså rappet fra fine Sara. Jeg vil derfor be deg gå til henne for å se oppskriften

Se oppskriften hos Sara her >

.

Kommentarer